W tym artykule przeczytasz o:
- spotkaniu i warsztatach dla kobiet
- idei i programie pomysłu
- prowadzących warsztaty
Sobotnie spotkanie w MAL przy ulicy ul. Samogłoska 9 a będzie okazją do wspólnego świętowania w wyjątkowy sposób, a także dobrą chwilą na zatrzymanie się i zagłębienie w swoje wewnętrzne potrzeby. Pomysłodawczynie, mieszkanki Bielan - Agnieszka i Kinga planują zaprosić uczestniczki do wspólnego spędzenia przyjemnych chwil relaksu i kontemplacji oraz rozpoczęcia wspólnej podróży!
-„Kobieta, pasja, sukces – zadbaj o swój wewnętrzny potencjał” to projekt, który narodził się z myślą o kobietach pragnących w życiu czegoś więcej, nie bojących się marzyć i chcących osiągać sukcesy, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Naszym celem jest stworzenie cyklu warsztatów, które pomogą Ci odkryć Twoje pasje, wyznaczyć cele i pokonać przeszkody na drodze do sukcesu - deklarują pomysłodawczynie.
Chcą zapoczątkować wyjątkowy czas poświęcony kobietom. Stworzyć bezpieczną przestrzeń dla kobiet, które:
- poszukują wsparcia i inspiracji,
- chcą dzielić się z innymi kobietami swoja wiedzą, doświadczeniem i wzajemną motywacją,
- chcą zarażać innych swoimi pasjami,
- chcą celebrować wspólnie swoje osiągnięcia i sukcesy,
- chcą rozwijać swój wewnętrzny potencjał.
"Podczas spotkania będzie czas na integrację przy filiżance kawy, omówienie koncepcji projektu, ale także na wzajemne inspiracje i odkrywanie własnych potrzeb. Zadbaj o siebie, zrób sobie tę przyjemność i świętuj z nami. Będzie nam miło, jeśli weźmiesz ze sobą coś drobnego na sąsiedzki poczęstunek" - piszą w zaproszeniu organizatorki.
Prowadzące:
Agnieszka Bazyluk – dyplomowany Coach, Trener Biznesu, HR Business Partner. Absolwentka Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu „Zarządzania ludźmi w firmie” oraz „Coaching profesjonalny” na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, a także kurs „Coaching Fundamentals Certificate” organizowany przez IBD Business School i Noble Manhattan Coaching. Ukończyła również wiele kursów i szkoleń z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim, w tym kursy organizowane przez IBD Business School tj.: „Certified HR Business Partner”; „Business Trainer Certificate” – certyfikowany kurs trenera biznesu, w obszarze profesjonalnego kształcenia dorosłych. Specjalizuje się w szkoleniach rozwojowych oraz szkoleniach menedżerskich. Prowadzi warsztaty oraz coaching indywidualny i grupowy. Posiada doświadczenie w szkoleniach związanych min.: z zarządzaniem kapitałem ludzkim, rozwojem kompetencji miękkich i umiejętności interpersonalnych, komunikacji, współpracy i motywacji, i wiele innych. Preferuje warsztatową formułę prowadzenia zajęć, łącząc niezbędną teorię z dużą dawką aktywizujących ćwiczeń, symulacji, dyskusji oraz pracy własnej Uczestników. Prywatnie szczęśliwa i spełniona kobieta. Mama dwójki wspaniałych dzieci. Żyje bardzo aktywnie, uwielbia wycieczki rowerowe, taniec, spotkania z ciekawymi ludźmi, teatr, sztukę, regaty, Mazury. W chwilach wolnych lubi czytać literaturę z obszaru rozwoju osobistego, psychologii i coachingu.
Kinga Skałecka – właścicielka Biura rachunkowego „Wszystko da się ogarnąć”, kierownik działu finansowo-księgowego w publicznym przedsiębiorstwie. Na co dzień wspiera przedsiębiorców w rozwoju ich firm i realizacji ich celów biznesowych. Z zamiłowania edukator finansowy, który nieprzerwanie od wielu lat zwiększą swoje kompetencje w tym zakresie. Prowadząc kilka biznesów ma na koncie potknięcie, które zaważyło na jej karierze, ale nauczyły tak dużo, że kieruję się tym doświadczeniem do dziś. Dopiero uporządkowanie własnego budżetu, właściwe nim zarządzanie i dobry biznes plan pozwoliły jej odnieść sukces. Obecnie swoimi doświadczeniami i wiedzą dzieli się z innymi kobietami. Prywatnie kobieta niezależna, mama 18 letniej Julci. W wolnych chwilach od pracy uwielbia podróżować, gotować w towarzystwie przyjaciół i spędzić czas z dobrą książką. Praktykuje jogę. Nie ma dla niej większej nagrody niż radość ludzi, którym pomogła osiągnąć sukces. Jej dewiza życiowa: „Wszystko da się ogarnąć”.
Napisz komentarz
Komentarze