W tym artykule przeczytasz o:
- spotkaniu i warsztatach dla kobiet
- programie spotkania
- prowadzących warsztaty
Czwartkowe spotkanie w MAL przy ulicy ul. Samogłoska 9 a będzie okazją do wspólnego zastanowienia się jak stworzyć dla siebie piękne i satysfakcjonujące życie, jak stać się kobietą spełnioną, pełną radości, optymizmu i cieszyć się każdym nadchodzącym dniem.
Inicjatorki projektu Agnieszka i Kinga zaprezentują narzędzia, które pomogą paniom, które wezmą udział w warsztatach przyjrzeć się swojemu życiu i uświadomić sobie, czego potrzebują, by osiągnąć prawdziwe spełnienie.
Podczas warsztatów odkryjemy:
- czego na dziś potrzebujesz, aby mieć lepsze i pełniejsze życie,
- co chcesz zmienić lub czego nie chcesz zmieniać by być szczęśliwą kobietą,
- narzędzia i strategie pomagające w budowaniu satysfakcjonującej rzeczywistości,
- techniki radzenia sobie z wyzwaniami i przeszkodami na drodze do spełnienia osobistego,
- inspirujące historie i praktyczne wskazówki od doświadczonych ekspertek i kobiet sukcesu.
-„Kobieta, pasja, sukces – zadbaj o swój wewnętrzny potencjał” to projekt, który narodził się z myślą o kobietach pragnących w życiu czegoś więcej, nie bojących się marzyć i chcących osiągać sukcesy, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Naszym celem jest stworzenie cyklu warsztatów, które pomogą Ci odkryć Twoje pasje, wyznaczyć cele i pokonać przeszkody na drodze do sukcesu - deklarują pomysłodawczynie.
Prowadzące:
Agnieszka Bazyluk – dyplomowany Coach, Trener Biznesu, HR Business Partner. Absolwentka Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu „Zarządzania ludźmi w firmie” oraz „Coaching profesjonalny” na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, a także kurs „Coaching Fundamentals Certificate” organizowany przez IBD Business School i Noble Manhattan Coaching. Ukończyła również wiele kursów i szkoleń z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim, w tym kursy organizowane przez IBD Business School tj.: „Certified HR Business Partner”; „Business Trainer Certificate” – certyfikowany kurs trenera biznesu, w obszarze profesjonalnego kształcenia dorosłych. Specjalizuje się w szkoleniach rozwojowych oraz szkoleniach menedżerskich. Prowadzi warsztaty oraz coaching indywidualny i grupowy. Posiada doświadczenie w szkoleniach związanych min.: z zarządzaniem kapitałem ludzkim, rozwojem kompetencji miękkich i umiejętności interpersonalnych, komunikacji, współpracy i motywacji, i wiele innych. Preferuje warsztatową formułę prowadzenia zajęć, łącząc niezbędną teorię z dużą dawką aktywizujących ćwiczeń, symulacji, dyskusji oraz pracy własnej Uczestników. Prywatnie szczęśliwa i spełniona kobieta. Mama dwójki wspaniałych dzieci. Żyje bardzo aktywnie, uwielbia wycieczki rowerowe, taniec, spotkania z ciekawymi ludźmi, teatr, sztukę, regaty, Mazury. W chwilach wolnych lubi czytać literaturę z obszaru rozwoju osobistego, psychologii i coachingu.
Kinga Skałecka – właścicielka biura rachunkowego „Wszystko da się ogarnąć”, kierownik działu finansowo-księgowego w publicznym przedsiębiorstwie. Na co dzień wspiera przedsiębiorców w rozwoju ich firm i realizacji ich celów biznesowych. Z zamiłowania edukator finansowy, który nieprzerwanie od wielu lat zwiększą swoje kompetencje w tym zakresie. Prowadząc kilka biznesów ma na koncie potknięcie, które zaważyło na jej karierze, ale nauczyły tak dużo, że kieruję się tym doświadczeniem do dziś. Dopiero uporządkowanie własnego budżetu, właściwe nim zarządzanie i dobry biznes plan pozwoliły jej odnieść sukces. Obecnie swoimi doświadczeniami i wiedzą dzieli się z innymi kobietami. Prywatnie kobieta niezależna, mama 18 letniej Julci. W wolnych chwilach od pracy uwielbia podróżować, gotować w towarzystwie przyjaciół i spędzić czas z dobrą książką. Praktykuje jogę. Nie ma dla niej większej nagrody niż radość ludzi, którym pomogła osiągnąć sukces. Jej dewiza życiowa: „Wszystko da się ogarnąć”.
Napisz komentarz
Komentarze