Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 01:00

Praca urzędu dzielnicy przed świętami i po nowym roku

Prezydent m.st. Warszawy zadecydował, że 22 grudnia 2023 r. i 2 stycznia 2024 r. będą dla pracowników urzędu miasta i urzędów dzielnicowych dniami wolnymi.
Praca urzędu dzielnicy przed świętami i po nowym roku

Źródło: UD Bielany

W tym artykule przeczytasz o:

  • kiedy urząd dzielnicy będzie nieczynny
  • jak można zgłosić sprawę wymagającej pilnej interwencji

22 grudnia i 2 stycznia to w Urzędzie Dzielnicy Bielany to dni wolne od pracy, w zamian za święta przypadające w sobotę (11 listopada 2023 r. i 6 stycznia 2024 r.) Pełniony będzie jednak dyżur do rejestracji zgonów dla całej Warszawy - w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. gen. Andersa 5, w godzinach od 8.00 do 16.00. W tych dniach nie będzie można załatwić żadnych innych spraw w miejskich urzędach.

Jednak dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115 mieszkańcy stolicy mogą kontaktować się z urzędem również w święta i dni wolne od pracy. Dzięki „19115” można uzyskać wszystkie informacje o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosić problem, którym powinny zająć się służby miejskie, poprosić o interwencję. Mieszkańcy mogą także przekazać swój pomysł na ulepszenie otoczenia, wyjść z inicjatywą czy zgłosić wolny wniosek.

Z centrum Warszawa 19115 można kontaktować się 24 godziny dobę, przez cały tydzień poprzez:

bezpłatną aplikację mobilną Warszawa 19115,

portal warszawa19115.pl,

telefon 19115*,

e-mail: [email protected],

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze