W tym artykule przeczytasz o:
- kiedy urząd dzielnicy będzie nieczynny
- jak można zgłosić sprawę wymagającej pilnej interwencji
22 grudnia i 2 stycznia to w Urzędzie Dzielnicy Bielany to dni wolne od pracy, w zamian za święta przypadające w sobotę (11 listopada 2023 r. i 6 stycznia 2024 r.) Pełniony będzie jednak dyżur do rejestracji zgonów dla całej Warszawy - w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. gen. Andersa 5, w godzinach od 8.00 do 16.00. W tych dniach nie będzie można załatwić żadnych innych spraw w miejskich urzędach.
Jednak dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115 mieszkańcy stolicy mogą kontaktować się z urzędem również w święta i dni wolne od pracy. Dzięki „19115” można uzyskać wszystkie informacje o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosić problem, którym powinny zająć się służby miejskie, poprosić o interwencję. Mieszkańcy mogą także przekazać swój pomysł na ulepszenie otoczenia, wyjść z inicjatywą czy zgłosić wolny wniosek.
Z centrum Warszawa 19115 można kontaktować się 24 godziny dobę, przez cały tydzień poprzez:
bezpłatną aplikację mobilną Warszawa 19115,
portal warszawa19115.pl,
telefon 19115*,
e-mail: [email protected],
Napisz komentarz
Komentarze