W tym artykule przeczytasz o:
- budowie drogi dla rowerów na marymonckiej
- ukończeniu ścieżki na Kasprowicza
- nowych stojakach
- odtworzeniu infrastruktury w Alei gen. Witek
W ostatnim czasie zostały zrealizowane dwa projekty w ramach budżetu obywatelskiego polegające na budowie brakujących odcinków tras rowerowych oraz ustawieniu szeregu stojaków wzdłuż najnowszych inwestycji na terenie dzielnicy.
Na Marymonckiej zakończyła się budowa drogi dla rowerów, a częściowo także ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy stacją benzynową i skrzyżowaniem z ulicą Lindego. Powstało też wyniesione przejście dla pieszych i przejazd rowerowy na wysokości wjazdu na teren stacji. Inwestycja uzupełniła lukę w trasie, która w jedną stronę wymuszała przejazd przez stację, a następnie zjazd na jezdnię bez łatwej możliwości powrotu na pojawiającą się potem ponownie drogę dla rowerów. W drugą stronę trasa zaś po prostu kończyła się na chodniku.
Na ulicy Kasprowicza, między Nocznickiego i Przy Agorze zakończyła się budowa drogi rowerowej po wschodniej stronie ulicy. Budowa brakującego odcinka sprawiła, że infrastruktura nie wymusza już zupełnie niepotrzebnej zmiany strony podczas jazdy rowerem po wschodniej stronie ulicy.
na bielańskich ulicach pojawiły się także nowe stojaki rowerowe:
▪️ skrzyżowanie Kasprowicza/al. gen. Marii Wittek
▪️ ul. Perzyńskiego 3
▪️ ul. Perzyńskiego 5
▪️ ul. Broniewskiego 65 (dwie lokalizacje)
▪️ przystanek autobusowy Kochanowskiego 01
▪️ przystanek autobusowy Magiera 01
▪️ ul. Kochanowskiego 23
▪️ ul. Rudnickiego 10
▪️ ul. Żeromskiego 6
Warto też przypomnieć, że przy okazji na ul. gen. M. Wittek odtworzono drogę dla rowerów w miejscu, gdzie przez ostatnie kilkanaście miesięcy prowadzono prace związane z budową kolektora wiślanego.
Napisz komentarz
Komentarze