Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 25 listopada 2024 12:31

Uwolnij swój potencjał. Nowa kampania SodaStream

SodaStream przedstawia nową kampanię reklamową – „Uwolnij swój potencjał”. Czy istnieje magiczne zaklęcie, które nie tylko zapewni doskonałą zabawę, ale również ocali Ziemię przed jednorazowym plastikiem?

SodaStream, wiodący producent saturatorów do gazowania wody, oferuje wygodną, ekonomiczną i przyjazną dla środowiska alternatywę dla tradycyjnych napojów bezalkoholowych. Pozwala użytkownikom tworzyć własne spersonalizowane napoje gazowane w domu, bez zbędnego jednorazowego plastiku i bez dźwigania. Marka rozpoczyna właśnie kampanię reklamową „Uwolnij swój potencjał”, która przekonuje, że SodaStream to coś więcej niż ekspres do gazowania wody, to gwarancja zabawy i udanych spotkań towarzyskich.

Film na YouTube: https://youtu.be/ui4zg4ku4-U

Akcja reklamy „Uwolnij swój potencjał” ma miejsce na przyjęciu. Goście są wyraźnie znudzeni, rozmowa się nie klei. Nagle główny bohater przypomina sobie zaklęcie, które sprawia, że zaczyna się magia: Raz, dwa, tssss SodaStream”. Atmosfera błyskawicznie się zmienia. Impreza zostaje uratowana. Spot pokazuje, że zwykłą wodę w prosty sposób możemy zmienić w ekscytujący napój pełen bąbelków, a SodaStream sprawi, że każda celebracja będzie udana. Reklamę dopełnia utwór „Release The Beast” zespołu Breakwater z 1978 roku.  

To pierwsza część kampanii parasolowej stawiająca ekobohaterów – czyli klientów marki w centrum wydarzeń. Kolejne rozszerzenia kampanii nawiązują także do innych, kluczowych misji SodaStream, m.in. eliminacji jednorazowego plastiku. Zobaczymy również nieograniczone możliwości przygotowywania napojów i bezalkoholowych drinków, dzięki syropom SodaStream. A to wszystko bez jednorazowego plastiku.

Film na YouTube: https://youtu.be/_gKFM9JF9DE

Kampania „Uwolnij swój potencjał” pozostanie z marką na dłużej. W 2023 konsumenci spotkają się z nią w wielu kanałach.

Źródło informacji: SodaStream


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze